دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۳:۵۰

سرمایه‌گذاری توتال در قطر

باشگاه خبری فراساحل: قطر و توتال شرکت تازه‌ای برای بهره‌برداری از یک میدان نفتی خلیج فارس تاسیس کردند. به گزارش اسوشیتدپرس از دوبی در امارات متحده عربی، قطر پترولیوم و توتال برای سرمایه‌گذاری مشترک برای تاسیس شرکت تازه‌ای قرارداد امضا کردند که از یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های نفتی این کشور عربی حوزه خلیج فارس بهره برداری خواهد کرد. قطر پترولیوم اعلان کرد: ٧٠ درصد شرکت تازه نفت شمال در مالکیت قطر پترولیوم و ٣٠ درصد در اختیار توتال خواهد بود.


شرکت دولتی نفت و گاز قطر به عنوان بخشی از این سرمایه‌گذاری مشترک، حقوق تولید، فروش و صادرات نفت خام میدان نفتی فراساحلی الشاهین را از ژوییه ٢٠١٧ به مدت ٢٥ سال به این شرکت واگذار کرد. این قرارداد به معنی خروج شرکت نفتی مرسک دانمارک از میدان الشاهین است که به مدت تقریبا ٢٥ سال مجری این میدان نفتی بود که حدود ٤٠ درصد نفت خام قطر را که حدود ٣٠٠ هزار بشکه در روز است، تولید می‌کند. سعد شریده الکعبی رئیس قطرپترولیوم با تشکر از مرسک اویل به خاطر تلاش‌های برجسته و مشارکت ارزشمند در مدیریت میدان الشاهین گفت: هدف این مناقصه انتخاب شرکتی با توانایی فنی در حد جهانی بود که بتواند بالاترین بازگشت مالی ممکن به کشور قطر را تضمین کند.



  کد خبر : 1925
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :